درب اتوماتیک کشویی

Wiki Article

صرفه‌جویی در نیروی انسانی: درب‌های اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن ندارند. در نتیجه، می‌توان از این نیروی انسانی در کارهای دیگر استفاده کرد.

با ما در مجموعه یاشیل در همراه باشید تا به شما مزایا و ویژگی‌های انواع درب اتوماتیک برقی و قیمت گذاری آن آشنا شوید.

درب اتوماتیک بیمارستانی نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود.

یک از انواع درب اتوماتیک فریم لس می توان به نوع دو جداره ی آن اشاره کرد ، درب های شیشه ای دو جداره مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی و ضربه از خود نشان می دهند و در صورت شکسته شدن به تکه های ریزی تبدیل می شوند که برنده نمی باشد و آسیبی وارد نمی کند.

از طریق استفاده از تکنولوژی مدرن، درب‌های اتوماتیک به راحتی قابل نصب و استفاده هستند و به افزایش امنیت، راحتی و جلب توجه در مکان‌های مختلف کمک می‌کنند.

افزایش امنیت: درب‌ اتوماتیک بیمارستانی به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.

برندهای مختلف درب اتوماتیک، قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، برندهای معتبر و شناخته شده قیمت بالاتری نسبت به برندهای متفرقه دارند.

درب های اتوماتیک اسلایدینگ به صورت ۲ لت و ۴ لت عرضه می شوند. کارکرد درب های ۲ لت اتوماتیک کشویی به طوری است که در ساختار آن، یک لت به صورت ثابت در کنار ورودی قرار گرفته و یک لت متحرک نیز در لبه آن جا دارد؛ زمانی که فرمان حرکت تشخیص داده شد، قسمت متحرک، بر روی قسمت ثابت، جمع شده و باعث باز شدن ورودی می‌شود.

متین هوشمند به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه های فروش و نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای، قیمت ویژه ای را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این وبسایت برای آلومین آنلاین محفوظ است./ طراحی و توسعه: مهران فرهادی

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای در برابر ضربه و نمایش بیشتر فشار مقاوم هستند و امنیت بالایی دارند.

 ریموت کنترل یکی دیگر از اجزای درب اتوماتیک است که افرادی که وظیفه کنترل باز و بسته کردن درب را دارند باید آن را در اختیار داشته باشند.

درب‌های اتوماتیک لولایی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها به صورت معمولی باز و بسته می‌شوند، اما با استفاده از یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

درب اتوماتیک سکشنال: این نوع درب برای ورودی سوله ها، کارگاه ها و … مناسب است.

Report this wiki page